Onze ideeën

D.V. 14-16 maart 2022 is het weer zover: inwoners van de gemeente Utrechtse Heuvelrug mogen naar de stembus om de leden van de gemeenteraad te kiezen. De gemeenteraad is het hoogste bestuur van de gemeente. Door middel van deze verkiezingen heeft u direct invloed op het beleid van onze moooie gemeente Utrechtse Heuvelrug.

Meer weten over de verkiezingen 2022, de kandidaten van de SGP en de speerpunten voor de komende periode? Dan zit u gooed want op deze pagina vindt u alle informatie over de verkiezingen 2022.

Kies 16 maart voor een ondernemersvriendelijke gemeente

Een dienend bestuur die zich focust op haar kerntaken

Verkiezingsprogramma "Naar de kern"

28-01 2022

De SGP staat voor een gemeente Utrechtse Heuvelrug:

1. Die handelt vanuit Bijbelse KERN waarden
  2. Zich beperkt tot haar KERN taken
  3. Waarin iedere KERN telt.

Op deze basis hebben we dit gemeentelijke verkiezingsprogramma geschreven voor de komende raadsperiode 2022-2026.

Download het programma Naar de kern

SGP kiest voor ervaring en verjonging op kandidatenlijst

17-01-2022

De SGP kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen 2022 wordt aangevoerd door Gerrit Boonzaaijer (53) uit Doorn. Gerrit staat bekend om zijn vakmanschap en toegankelijkheid. Doelgericht en vasthoudend weet hij veel te bereiken. Naast hem staat een ervaren team klaar om weer te vlammen voor onze inwoners.

Meer over de kandidaten

Gerrit Boonzaaijer gekozen tot lijsttrekker

25-05-2021

De ledenvergadering van de gemeentelijke kiesvereniging van de SGP Utrechtse Heuvelrug heeft Gerrit Boonzaaijer unaniem verkozen tot lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2022.