Kandidatenlijst verkiezingen 2022

Gerrit: "Met dit herkenbare en constructieve team bouwen we aan oplossingen voor onze inwoners en ondernemers."

De SGP kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen 2022 wordt aangevoerd door Gerrit Boonzaaijer (53) uit Doorn. Gerrit staat bekend om zijn vakmanschap en toegankelijkheid. Doelgericht en vasthoudend weet hij veel te bereiken. Naast hem staat een ervaren team klaar om weer te vlammen voor onze inwoners.

Op plek 2 staat Frits Jansen (51) uit Leersum. Frits is sinds 2014 raadslid en maakt zich sterk voor goede zorg en een prettige samenleving. Frits staat bekend om zijn principieel, consequent en zuiver handelen. Afgesproken kaders gelden voor iedereen, ook als dat soms weleens lastig is. Met oog voor de zwakkeren en het hart op de goede plek zet hij zich in voor een Utrechtse Heuvelrug waarin iedere inwoner mee doet.

Verjonging
Op plek 3 staat Gijsbert Doornenbal (26) uit Driebergen. Gijsbert heeft zich de afgelopen jaren actief ingezet als commissielid voor woningbouw en een realistisch duurzaamheidsbeleid. Jong en enthousiast als hij is, kan het hem niet snel genoeg gaan. Hij gaat er volop voor om ook de komende periode de Utrechtse Heuvelrug als een prettige leefomgeving voor jong en oud te behouden.

Ieder dorp telt
Huidige raadslid Gert-Jan van den Brink (62) uit Overberg wil ook ruimte geven aan anderen. Hem vinden we dit keer terug op plek vier. Gert-Jan hecht veel belang aan participatie en laat steeds duidelijk merken dat voor de SGP élk dorp telt. Zijn brede kennis, jarenlange ervaring en oog voor goede verhoudingen maken hem tot een teamgenoot waar onze inwoners nog veel plezier aan gaan beleven.

Vervolg kandidatenlijst
De kandidatenlijst bestaat verder nog uit Wim van Wikselaar (Driebergen), Henk van de Weerd (Driebergen), Frans Vlot (Doorn), Henk van der Wind (Maarsbergen), Marcel Aalbers (Overberg) en Maarten Ploeg (Overberg).